Ny Centerleder søges til drift af kollegiebaren

Centerleder søges

Da Mads stopper som centerleder den 1/12-2017, søger kollegiet en ny. Vi siger tak for godt samarbejde og ønsker Mads alt mulig held og lykke ude i den virkelige verden væk fra kollegiet.

Dine opgaver bliver at sørge for den daglige drift af kollegiets bar Kirsten G.
Blandt andet:

  • Vareindkøb
  • Lagerhåndtering
  • Udlejning

Se de mere præcise opgaver i kontrakten under bilag.
Jobbet kræver ingen kvalifikationen. Men at man kan bruge en lommeregner og er frisk og energisk om at få baren til at fungere på sit allerbedste er en fordel.

Centerledelsen

Du indgår i et team bestående af 2 centerledere, som supplerer hinanden i at løse de fælles opgaver. Teamet samarbejder med kollegiets andre udvalg. Centerledelsen aflønnes med fast månedlig løn på 2500,- som er fordelt på 10 timers arbejde hver anden uge.

Ansøgning

Har du spørgsmål, inden du søger jobbet, kan du kontakte formanden pr. e-mail: formand@amagerkollegiet.dk eller den nuværende centerledelse amkbaren@gmail.com

Ansøgning afleveres til formanden i 86K eller pr.email:
formand@amagerkollegiet.dk

Nye og gamle kollegianere opfordres til at ansøge den åbne stilling senest den 7/11-2017.

Ansættelse foretages af afdelingsbestyrelsen med virkning fra den 13/11-2017.

På afdelingsbestyrelsens vegne
Formand for Amagerkollegiet
Dilan Aksoy

Kontrakten kan ses på nedenstående link.
http://amagerkollegiet.dk/wp-content/uploads/2017/11/Kontrakt-Centerleder-rettet-maj-2016.pdf